Uvažujete nad tím, že si doma vybudujete podlahové topení, a pozvete si pak na návštěvu vaše přátele, kterým se rádi pochlubíte žhavou novinkou z vašeho života? Proč ne, některé dobré nápady totiž bývají velmi inspirativní.
Inspirace v praxi – když se někdo snaží o prezentaci nějakého výrobku nebo poskytované služby, a je odkázán pouze na mediální zdroje, nemá to jednoduché, protože přesvědčit veřejnost o tom, že zrovna ten váš výrobek je skvělý a prospěšný, je někdy téměř nemožné. Máte-li ale možnost prezentovat cokoli tak, že si lidé vaše výrobky osahají a vyzkouší na vlastní kůži, je mnohem větší šance k úspěchu. Platí to i pro podlahové topení – tam v podstatě nemusíte vyslovit jediné slovo a postačí pouze vpustit dotyčné jedince k vám do interiéru. Sami se přesvědčí o tom, že je tu jaksi příjemnější teplo, že se tu mohou i v zimě promenádovat zcela naboso, a že tu nestraší žádný radiátor.
Svépomocná výstavba – pokud vaše přátele váš nápad s výstavbou podlahového topení nadchne, můžete se jim pochlubit, že jste to dokázali svépomocí.
Tím můžete zapůsobit ještě víc a možná se najdou tací, co budou chtít jít ve vašich šlépějích. Jednoduše jim pak popíšete, jak jste pokládali polystyren na podlahové topení v podobě systémových desek, jak jste do jejich drážek zasunuli topné potrubí, jak jste následně nechali potrubí připojit instalatérem k rozdělovači a k topnému zdroji, jak jste topení oživili, a zaklopili systémové desky cementovláknitými kročejovými deskami a následně na ně položili vrchní podlahovou krytinu. Díky této osobní nevtíravé reklamě pak třeba rozšíříte počet zájemců o podlahová vytápění, a ti to zas mohou prezentovat svým blízkým, až se po jisté době stane to, že lidé začnou mít o podlahová topení takový zájem, že se ze společnosti postupně vytratí klasické radiátory.